zaterdag 4 juni 2016

Mindfulness foto's en weggever


Vorig jaar mei was ik een weekje met vakantie op het mooie Griekse eiland Karpathos. Ik had mijn nieuwe spiegelreflex camera mee en een bijles van Gepke nog vers in het geheugen én ik had een opdrachtje van Marianne Design; mindfulness-knipvellen graag! En waar kan je mooiere en relaxtere foto's maken dan op deze geweldige plek? Dus vele stenen, mooie stukken hout en schelpen later is dit het resultaat. Twee foto-knipvellen en twee setjes met bijpassende tekststempels.


En ik geef zo'n hele set weg. Dus twee knipvellen en twee stempelsets. Ik trek een winnaar onder alle reacties hier en op Facebook op vrijdag 10 juni om 12.00 uur.
Dit is de set:


En soms moest ik me in wat bochten wringen voor een mooi plaatje... 

Dit was het resultaat:

63 opmerkingen:

Paula zei

Wauw waanzinnig zeg Eline! Wat maak jij prachtige foto's! En wat gaaf dit je dit nu kan winnen.. Ik ben er helemaal weg van! Liefs Paula

Paula zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Windelina zei

Wat een super mooie plaatjes! Echt een thema van deze tijd ook. Leuke teksten op de stempels ... Ik doe heel graag mee.

Windelina zei

Wat een super mooie plaatjes! Echt een thema van deze tijd ook. Leuke teksten op de stempels ... Ik doe heel graag mee.

Ans Gilbert zei

De knipvellen zijn prachtig en ook de stempelsets zijn erg mooi..
Ik doe graag mee,
groetjes,
Ans

Rita de Gries zei

Prachtige set!! Het lijkt me fijn om met deze te kaarten te maken, En te versturen! Ik doe graag mee!!

Adriana zei

Die foto's zijn zo mooi! En die van jou ook :-) Gaaf dat je zo'n set weggeeft: prachtig om kaarten van te maken. Groetjes Adriana

Suzan zei

Ziet er super mooi uit, erg leuk bedacht...nu nog zomer worden! doe graag mee hoor!
Groetjes Suzan

Unknown zei

Karpathos brings back memories! Dat was mijn eerste reisbestemming met een vriendin zonder pa en ma. Als ik naar de foto's kijk dan krijg ik weer kippenvel. Wat een prachtig eiland was/is dat!Heel goed bezig Eline! Als knutselmiep houd ik me aanbevolen voor deze geweldige give away! Duimen maar.... ��

Loes van Hout zei

Wat een super actie doe dan ook graag mee want een rustgevendplaatje brengt misschien ook wel rust in het hoofd

Anoniem zei

Prachtige foto's, complimenten!!! Ik ben niet zo van de stempels, dus gun deze prijs graag aan ieder ander die meedoet.
Creatieve groetjes, Gaby

Joyce Jansen zei

Prachtige foto's en set. Ik doe heel graag mee.
Groetjes Joyce

Sylvia zei

Super gaaf !!! Ik doe graag mee.

Groetjes Sylvia

Rianne zei

Wat een mooie teksten. Ik zou ze graag winnen!
Groetjes Rianne

Frosien zei

Zo, jij bent wel super creatief, je moet maar op het idee komen. Regelmatig denk ik vaak had ik mijn fototoestel maar mee, maar dan zou het een natuurplaatje worden, maar dat van jou is wel heel erg speciaal. Leuke uitgaven waren het deze keer, aan plaatjes hebben we nooit genoeg maar deze plaatjes en die mooie tekststempels, die zou ik wel graag willen winnen. Groetjes Frosien

Corine zei

Prachtig! Leuk toch dat je die moeite terug ziet in je foto's? Ziet er super uit!

Corine zei

Prachtig! Leuk toch dat je die moeite terug ziet in je foto's? Ziet er super uit!

Miranda's Creative World zei

Wauw! Dat heb je mooi gedaan!!
Een hele mooie give-away. Doe graag mee!

Miranda's Creative World zei

Wauw! Dat heb je mooi gedaan!!
Een hele mooie give-away. Doe graag mee!

Dorien zei

Wauw super mooi! Stijlvol! Ik zou het graag voor mijn moeder willen winnen! Zij is elke dag creatief bezig. Denkt altijd aan een ander en stuurt veel kaarten!! Dit zou super voor haar zijn!

Dorien zei

Wauw super mooi! Stijlvol! Ik zou het graag voor mijn moeder willen winnen! Zij is elke dag creatief bezig. Denkt altijd aan een ander en stuurt veel kaarten!! Dit zou super voor haar zijn!

Gerdine zei

Erg mooie knipvellen en stickers! Ik doe graag een gokje! Volgens mij had je wel spierpijn na afloop?!

Unknown zei

Wat een mooie weggeef set Eline, die zou ik best willen winnen, wie niet. Altijd leuk om te zien hoe iets is ontstaan, wat voor moeite je ervoor hebt gedaan om zulke mooie plaatjes te krijgen. Maar de harde inspanning word beloond.
Groetjes Sabine

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Cinderella zei

Wauw Eline je staat er niet bij stil vaak hoe zoiets moois gemaakt wordt hihi.
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Marjanne zei

Super zeg!! Ik doe graag mee

Marjanne zei

Super zeg!! Ik doe graag mee

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Wauw, wat gaaf en mooi! Ik doe graag mee met deze leuke give-away!

Lieve-Groetjes,
Verie

Yvonne van Houten zei

Erg leuk

Yvonne van Houten zei

Erg leuk

M@rgreet zei

Wat heb je prachtige foto's gemaakt! Het complete plaatje straalt rust uit. Schitterend gedaan! En wat leuk dat je zo'n mooie set weggeeft!! Past ook prachtig bij het thema strand, zee, zomer! Daar kan ik me wel in uitleven��

Kirsten Aalbers zei

Prachtig! Ik doe graag mee!!

Petra L zei

Wat superlief dat je deze Candy weggeeft en ik wil je alvast bedanken voor deze kans want ik vind de stempels en knipvellen schitterend en ze staan op mijn verlanglijstje (na mijn vakantie). De op elkaar gestapelde steentjes doen me denken aan Noorwegen waar je dit best veel ziet, tot zelf hoger als 1 meter hoog!

Lieve groet, Petra

Ilona zei

Wauw hier wordt he best relaxed van 😉 Heel mooi werk weer Eline!

Ilona zei

Wauw hier wordt he best relaxed van 😉 Heel mooi werk weer Eline!

Valerija zei

Amazing photos!
Thans for the chance to win this wonderful set.
I have my fingers crossed.
Valerija xx

marian zei

Wooow,wat een super mooie set,kunnen prachtige kaarten worden. Schitterende foto's,dus doe graag mee.
Groetjes van Marian.

Nelleke zei

Wat is dit gaaf! Ik doe graag mee! Groetjes. Nelleke

Freubelmina zei

Je hebt meteen je gymnastiek weer gehad zo!
Ik waag graag een kansje op die mooie knipvellen en stempels.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Jeanette Renting zei

Heel mooi. En ook leuk dat wij zo'n set mogen winnen. Doe graag mee.

Gina zei

Wauw Eline ! Dus eigenlijk zijn dit jouw vakantiefoto's ? PRACHTIG en zo uniek ! Ik waag graag mijn kans om dit setje te winnen ! Groetjes, Gina

Gerd@ zei

Ik doe graag mee .... wat een prachtige plaatjes ... je moet je inderdaad in allerlei bochten wringen maar het resultaat mag er zijn hoor ... gr. Gerd@

Aartje zei

wat leuk om te zien hoe deze prachtige foto's tot stand zijn gekomen. Ze zijn geweldig geworden. En een een beetje mindfullnes kan ik wel gebruiken. Het is hier op dit moment vooral druk, druk, druk.
Heerlijk om weer even d.m.v. onze hobby pas op de plaats te maken.
Groeten, Aartje

Christa zei

Super mooie lijn zeg, ik hou daar van zee en rust , de kleuren, vind het knap hoor dat je zo mooi kan fotograferen zeg ,echt goed oog voor. Ik zou heel graag mee willen doen, wie wilt dit nou niet winnen, hard duimen nu ;) liefs Christa

Thea zei

wat een geweldige plaatjes heb je gemaakt Eline,

je krijgt zo weer zin in vakantie

en wat is Griekenland een prachtige land ik ben ook een paar jaar geleden in Kreta geweest geweldig

Groetjes Thea

Petra zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Heel leuk dat je die nu kan winnen. Je snapt het al ik doe natuurlijk mee.
Groetjes Petra

Margreet zei

Je hebt voor sommige foto's nogal lastige houdingen moeten aannemen, maar het resultaat is het wel waard...wat een schitterende plaatjes zijn het geworden...ik waag graag een poging om al dit moois te winnen!
xxx Margreet

Johanna zei

Wat een prachtige foto's! Ik wil ook graag een poging wagen om dit mooie pakketje te winnen! Groetjes van Johanna

MiqueG zei

Jeetje JIJ zou een prijs moeten krijgen voor alle moois datje maakt voor ons! Ik ben zwaar onder de indruk en natuurlijk kom ik graag in aanmerking om dat moois te winnen! Dank je voor deze kans!

Angelique zei

Wat leuk om te zien hoe deze prachtige vellen tot stand zijn gekomen. Fotograferen is ook zo'n mooie hobby (en werk). Super dat je deze vellen met stempels wilt verloten.
lieve groetjes Angelique

Jantine zei

Je foto's zijn prachtig, Eline! En leuk om zo "the making of" te zien!
Ik loot graag mee voor de set!
Groetjes,
Jantine

Christine zei

Een droom! Foto's die meer vertellen dan een verhaal van 1000 woorden, gewoon omdat de natuur voor zichzelf spreekt.
Wat een rust, gewoon thuiskomen, en met inspirerende teksten in gewoon Nederlands.
Super vormgegeven opdracht Eline.
Veel liefs
Christine

Marlies zei

Foto knipvellen, weer heel iets nieuws, ik doe graag mee met deze verloting

Annemarie zei

Wederom een prachtige nieuwe lijn! Weer iets heel anders.
Mijn complimenten voor de prachtige knipvellen (foto's).
Ik wil graag meedoen aan deze verloting!
Groeten Annemarie

Gerdine zei

Jaaa! Mooi! Die wil ik graag winnen ;)
Superleuk gedaan weer, leuke afwisseling.
Groetjes

Eri zei

Hallo Eline,
Prachtige foto's heb je gemaakt op het Griekse eiland. Met als resultaat heel sfeervolle knipvellen. Wie wil die nu niet winnen om daar weer iets moois mee te maken.
Groetjes, Eri

Doutzen zei

Hallo Eline,
Het is weer een geweldige set geworden, die plaatjes en stempels.
Ik vind het erg leuk om te zien wat "het verhaal" achter zo'n plaatje is.
Het lijkt mij een uitdaging om daar weer mooie kaarten/doosjes mee te maken en daarom doe ik graag mee!
Liefs, Doutzen

Eida zei

Hoi Eline,
Echt een super set, je krijgt echt een vakantie gevoel van.
Ik wil graag een gokje wagen.
Groetjes Eida

Natasja's Kaarten zei

Hoi Eline,
Wat leuk om het ontstaan van zo'n plaatje te lezen! Ze zijn super! En wat leuk dat je zo'n setje weggeeft! Super lief! De teksten zijn ook zo mooi!

Lieve groetjes, Natasja

niekolken zei

ja,de kleuren van de foto's geven je een vakantiegevoel,wat zijn ze mooi!!!

Myrthe zei

Grappig om je zo 'in de knoop' te zien liggen voor zulke mooie foto's.

Marjolein zei

Wauw wat een fantastische producten heb je weer gemaakt!
En super leuk om te zien hoe dit ontstaan is! :)

Leuk dat je weer wat moois weggeeft! Er komen alweer genoeg ideeën naar boven borrelen om te maken met al dit moois!

Lieve groetjes,
Marjolein

GerJanne zei

Schitterend! En wat ontzettend leuk om je aan het werk te zien!
Dat weten wij als 'gebruikers' natuurlijk niet, hoe het tot stand komt.
En ik las dat je jarig was....nog van harte dan en een goed en gezond jaar voor jou!
GerJanne